Ogłoszenia

*Dodałam nowy rozdział zapraszam do komentowania ;)
* Dziękuję za ponad 11 tys. wejść! <3
*Jeżeli chcecie być informowani o nowych rozdziałach zostawcie swoje twittery w zakładce "Informowani" ;)

sobota, 6 kwietnia 2013

Przepraszam.

Kurde, kurde, kurde. Strasznie was wszystkich przepraszam. Dwoję się i troję żeby dodać dzisiaj rozdział ale raczej mi się nie uda. Wiem, wy jesteście takie kochane a ja jestem beznadziejna. Czekacie już tyle czasu a ja kolejny raz nawalam. Za dwa tygodnie mam egzamin teraz mam urwanie głowy w szkole, ale to żadne tłumaczenie.
 Jeszcze raz przepraszam, jestem okropna, wiem - Ivy.;(

13 komentarzy:

  1. A ja już się cieszyłam , że notka w kwietniu to nowy rozdział , a tu dupa . : /
    Ale rozumiem , że nie możesz dodać , bo testy . Za to Ci wybaczę , ale dodaj jak najszybciej , bo nie mogę się doczekać nowego rozdziału . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę przepraszam.<3 Wiem, że miałaś nadzieję ale nie dałam rady.;(

      Usuń
  2. Rozumiem Cię, spokojnie poczekam :) Choć nie ukrywam że już bym chciała przeczytać nowy rozdział, hihi :) Trzymaj się, buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, już się wystraszyłam że zawieszasz bloga czy coś! :C także całe szczęście że to tylko taka wiadomość :) Powodzenia na egzaminie! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej nic sie nie stało tyle poczekam. Gdy zobaczyłam tę notkę pomyślałam że bloga zawieszasz. Ale spox bede czekać :*
    Alex :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie myślałam, że bloga zawieszasz, ale mnie wystraszyłaś dziewczyno !! Rozumiem Cię i życzę powodzenia <3
    Nadia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się też mam egzaminy i wiem jak teraz w szkole jest. ;) Nie musisz się śpieszyć z dodawaniem, ja poczekam ;p powodzenia na egzaminie :*:) pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnie na pewno wszystkie czytelniczki Cię zrozumieją ;) No właśnie egzaminy to ja Ci życzę szczęścia żeby dobrze Ci poszło trzymam kciuki :P Póki co poczekam jeszcze na nowy ^^ Bo nie ukrywam bardzo nie mogę się doczekać..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok. : ) Szkoda, że nie ma. Czekałam, i wchodzę. Jest nowy wpis na kwiecień. Tytuł: Przepraszam. I już wiadomo, że nie ma rozdziału ; ( . Ale spoko, rozumiem Cię. Mam nadzieję, że do tej soboty rozdział się pojawi ♥ . Kocham i życzę weny ; * .

    OdpowiedzUsuń
  9. Życze powodzenia z testami i zapraszam do mnie :

    http://two-bff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic się nie stało ;) Ja też mam testy niedługo i wiem jak to jest ;D Życzę powodzenia na egzaminach ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wytrzymamy, i przyznajé jak czytaøam rozdziaøy to byøam w szoku ßwietnie piszesz......:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Aww *.* nie lubię 1D ale twoje opowiadanie ubóstwiam
    czekam na kolejny rozdział :P
    powodzenia w egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń